Nytt år, nya möjligheter


Första dagen på året avklarad, hur känns det där ute? Mår ni bra? Jag vet en som inte gör det - och jag syftar inte på mig själv. För jag mår väldigt bra och är väldigt trött. Nyår var i alla fall mysigt. Det var ingen höjdarkväll, det kunde ha fått vart lite mer drag. Började med middag hos Alex, som vågade sig på att laga maten helt själv. Dock blev det inte potatisgratäng som det var tänkt, utan potatis, lök och mycket peppar. Jag var så hungrig så jag kände inte avsaknaden av grädde och allt, så det funkade för mig =) Sen begav vi oss hem till Nya Sara och sen vidare till Jocke. Nu håller jag på att somna så mer än så får ni inte veta. God natt och Gott nytt år på er.

Tänkte ta och bjuda på en summering av 2008, bjuder på ett gammalt inlägg från varje månad under 2008.

     Januari  - förra nyåret
    
Februari - fem underliga saker ni inte visst om mig
    
Mars - Snövit och gråhårig
     April - fest hos Lillan
     Maj - Expos studentskiva
    
Juni - studenten i bilder
    
Juli - Alexs första lagliga utgång
    
Augusti - We are stuck in Göteborg
    
September - Evelina fyller 18
    Oktober fortsätt vara galen
   
Novembernär jag blev kär
    December - Det är ju bara jul en gång om året

Okey, jag känner att det här var en dum idé, för många inlägg som ingen kommar orka läsa. Jobbigt var det att fixa också. God natt.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0