Snövit för en dag


 

Okey, är lite uppe i varv just nu (godis och skön musik, skyller på det) så jag orkar nog inte skriva så mycket. Hade ju vårat event igår, där det var modevisning, teater och dans. Allt i ett. Temat var Disney. Så jag var utklädd till snövit. Och det var så grymt kul. Dansade runt där med mina små dvärgar. Hela eventet gick verkligen strålande. Synd för er som missade det...

För att bli förvandlad till en äkta snövit var jag ju tvungen att skaffa svart hår. Lisa, som också behövde svart hår, kom på idéen att färga det med vattenfärg. Great. Så in på toa och kleta ner mitt fin hår i svart smörja. Mums. Och svart blev det. Halva badrummet också. Och hela händerna. Håret blev riktigt smarrigt, helt stelt och uppburrat. Bättre blev det ju inte av att jag skulle träna därefter. Färgen flagnade av sig i nacken och ner på ryggen (vilket ledde till att jag såg ut att ha världens hårigaste rygg) och det var inte riktigt en sådan bara ide att svettas, färgen började rinna ner i ansiktet på mig. Måste sett riktigt het ut på den träningen =)

Plussidan är ju att jag fortfarande har svarta naglar och mitt hår har tagit en lite gråaktig nyans.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0