Jag bär ett stort ansvar på mina axlar. Eller?

"Erika! Du måste skriva allt! Du kommer ju ihåg, du är ju nykter!"
Ja, här sitter jag nu och ska skriva allt. Nu måste jag anstränga hjärnan, det blir ju jobbigt om jag glömmer något nu när så mycket ansvar har lagts på mina axlar. Fast å andra sidan, de skulle väl inte ens märka något, de lär ju inte direkt komma ihåg allt.

Vart börjar jag då? Från början, när allt var lugnt och stilla? I mitten, då spänningen trappades upp? Eller i slutet, då kaoset utbröt? Äsch, vi börjar med att låta bilderna säga sitt:


Vi blev haffade direkt vid ankomst och hela tjejgänget hamnade på vimmel, dock smög sig två pojkar med också.
Jag, Laura, Alex, Pojke, Pojke, Evelina och Sara


 
Vi smög ner till VIP och njöt av den glada schlagermusiken

Inne på toan hände det grejer, bl.a. skapade jag och Laura hata-killar-dansen. Ja, vi var tydligen på hata killar humör denna kväll. Dansen var väldigt vacker, enkel att lära sig. Här kommer en liten guide till att utföra den rätt.
1. Du börjar med en käftsmäll
2. Därefter är det dags för spark-i-skrevet-danssteget, precis lika enkelt som det låter
3. Nu kommer det absolut enklaste. Bara boxa hej vilt, bli galen.
4. Börja om alla stegen igen.
Allt detta ska göras till musik, helst till Lauras låt Vem hatar killar?

 
Evelina och Laura hälsar på DJ:n.
Vi tjejer stod mest uppe på någon konstig grej och dansade.
Vet inte hur många som ramlade ner därifrån under kvällens gång.

"Tjejer! Vart är kjolen? Vänta! Jag måste hitta kjolen!"
Alex när vi skulle ut på dansgolvet efter ett toabesök.
Laura och jag fattade ingenting, vaddå hitta kjolen? Hon hade den ju på sig?

"Alex, du betyder mer än vad du tror. Erika! Du med! Du betyder mer än vad du tror. Jag skulle säga det även i nyktert tillstånd!"

"Erika! Du är nykter! Och du ska köra hem! Jag beundrar dig!"

L: "Jag ska också testa vara nykter på krogen någon gång. Se hur dumt alla beter sig."
A: "Näe, jag skulle inte vilja se mig själv nu."
L och E: "Men då ser du ju inte dig själv, du är ju den nyktra då."

Sms från Alex precis när jag skulle somna:
"Erika jag är arg. riktigt arg"
Ja, nämnde jag att det var hata-killar-kväll?


Denna bild fick vi oss ett gott skratt åt. Som Alex själv sa, "jag är glad i alla fall".
För övrigt är det nog bara Sara som inte gör något konstigt på bilden, bra jobbat tjejer!


//Erika

Kommentarer
Postat av: Alex

hahha jävlar vad du kommer ihåg! inte så konstigt kanskexD

2008-09-21 @ 23:40:01
URL: http://alindgren.blogg.se/
Postat av: Laura

Shit, kommer typ inte ihåg hälften av det du skrivit xD Suttit och garvat mig igenom hela inlägget :D Haha och ni betyder mer än ni tror, det säger jag även nyktert ;D

2008-09-22 @ 17:16:04
URL: http://laur4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0