Fem underliga saker

Jag vet, mitt tredje inlägg idag. I have nothing better to do... Men kikade på bilddagboken och hittade en gamal konstig sak jag fyllt i. Man ska skriva fem underliga saker om sig själv, tyckte den var lite rolig. Kanske inte ni tycker, men låt oss se om ni visste det här om mig...

1. Mina moder vill amputera bort mina stortår för de knakar så fort jag går
2. Jag har fått höra att jag är schizofren pga. min musiksmak
3. Mina lillfingrar ser alltid svullna ut
4. Min bror har gjort en skoluppgift där han skrivit att jag har en personlighetsstörning (tack för den kära broder)
5. Jag har buggat och dansat fågeldansen vid tågstationen

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0