Det som händer på skivan, stannar på skivan


Får skrapa ihop ett litet inlägg om studenskivan. För det var verkligen så otroligt kul. Alla var på topp och det bara strålade gladhet ut från allihopa. Kvällen började med en sjukt god middag. Förrätten var fantastisk och huvudrätten lika så. Så god att jag och Hassan började gluffsa från Desses tallrik när vi ätit upp, slogs t.o.m. om potatisen. Efterrätten var minst lika god den, men den råkade jag ge bort till Hassan. Suck.

Mellan rätterna delades det ut nomineringar. Binta och Matilde stod för rimmande motiveringar. Min blev något i stil med hon gillar att dansa, bla bla bla tramsa. Hon gillar inte att hålla tal, därför blev Erika Klassens No it all. Desse hade tyckt att jag skulle bli Klassens Porrskådis. Hmm, hade gärna velat höra motiveringen till det. Desse själv blev Klassens färgklick, vilket passade henne perfekt. Hon har alltid klara fina färger på sig som hon gärna matchar med ännu mera klara fina färger.
Robin, också våran trogna kompanjon, blev Klassens Pissprov. Haha.

Kvällen var helt enkelt sjukt kul. Fick snyggaste ragget. Elin Klassens Tant, skrek högt och tydligt ut att jag var hennes ikväll. Haha.

Det hände så himla mycket kul, kan ju säga att jag dansade mycket, trots den dåliga musiken. Varför spelar man sådan musik överhuvudtaget när folk vill dansa??

Tänker avsluta med ett litet citat av Desse "Det som händer på skivan stannar på skivan." Haha ett alltid lika bra uttryck som vi brukade skämta om efter en galen kväll på Lotus.

Lite bilder bjuds det på såklart


Den glada klassen


Fördrink


Desse och jag


Middag


BK shotar =)


Klassens färgklick och Klassens vet bäst

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0