"När jag skulle rensa vänskaplistan, som har dom rensat sig själva"

Skönt att du slapp städa efter oss. Det är synd om dig och inte mig. Jag har iaf fler vänner kvar än vad du hade innan.

Tycker att det är läskigt hur man kan bli så pass påverkad av en annan människa att man låter bli att bry sig om sina kompisar. Speciellt när man kallat dem för sina "allra bästa vänner" eller "aldrig haft så bra vänner som ni". Svar på det? Besviken är jag iaf och väldigt lessen.

Imorn är det en ny vecka vilket betyder nya tag och nya positiva tankar. Jag ska börja gymma på allvar så att jag inte behöver må dåligt över bikinisäsongen. Det första jag ska jobba på är självkänslan och självförtroendet. Jag ska inte skämmas över hur jag ser ut utan bara acceptera det. Jag ska träna för att må bra. Allt annat är bara ett plus.

Mina mått:
Midja: 94 cm
Lår: 69 cm
Överarm: 34 cm
Stuss: 115 cm
Vikt: 86 kg

Så nu vet ni det. Om en vecka får jag se om det hänt något. :) Börjar med ett gympass imorn bitti.

Puss
//Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0