10 saker du inte visste om mig

1. Jag kommer inte riktigt ihåg min egen hårfärg.
2. Jag älskar att få ge presenter, mer än att få.
3. Jag avskyr orättvisa och vill att det ska vara jämställdhet mellan alla slags människor.
4. Jag tycker om att blanda gammalt med nytt i inredning.
5. Jag kollar facebook så fort jag vaknar.
6. Jag är väldigt pedagogisk och bra på att förklara saker på flera olika sätt.
7. Jag är lite utav ett kontrollfreak. Var sak har sin plats.
8. Ibland önskar jag att jag var någon annan.
9. Jag blir väldigt lätt avundsjuk, fast jag blir ändå glad för den andres skull.
10. Jag skulle vilja hjälpa till mer än vad jag egentligen kan.

Puss
// Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0