Visning, vovve och Oktober

Hejsan hoppsan! Länge sen kan man tycka, men nu är jag här. Ska egentligen plugga men då helt plötsligt tycker man att allt annat är mycket viktigare och roligare.

Spännande dagar väntar. Idag ska Nicklas och jag på visning av en lägenhet. Av en slump så ska Rebeckis och Adil på samma visning. Tokigt :P
   Imorgon far mor och far (hihi) ner till Göteborg för att hämta hem vovven. Ja, vovven. Efter mycket om och men blev det pudeln Eddie som fick följa med dem hem. Så nu blir jag hundvakt fram över, vilket jag bara tycker ska bli roligt (får se vad jag säger om en vecka när jag är trött efter att ha gått upp tidigt och sprungit ut med vovven titt som tätt). 
   På lördag hedrar Alex Enköping med ett besök. Oktoberfesten står på schemat och en liten mini-kräftskiva hemma hos mig innan. Kan inte bli annat än skoj.

Så, efter en sommarlång tystnad vet ni nu vad jag har för mig de kommande dagarna.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0