Ny vecka

Helgen är förbi. Den gick väldigt fort. Flyttade till Enköping och det känns sjukt skönt. Min nya lägenhet är jättefin!! =D

Vaknade av att mamma ringde idag kl 10. Var helt slut efter allt flyttande och handbollsspelande. Hade en grym match igår igen. Var mycket nöjd när jag åkte hem i bilen.

Fick besök imorse. =) Vi planerade present åt Magda som fyller år på söndag. Kommer bli bästa presenten ever. Sen fick man själv en liten inflyttningspresent. En pizza-slizer, så jag slipper klippa pizza i bitar. =) Hehe, sen fick jag två ljusstakar. Dom var jättefina! =) Så tack så mycket!

Jobbar 17 - 22.20 idag. Sen drar jag raka vägen till Adil för filmtittande. =)
Nu måste jag ta mig något att äta annars kommer jag aldrig orka plocka upp de lådor som står och väntar på att bli upplockade.

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: ae

bilder vill vi se ;D <3

2010-10-18 @ 13:55:58
URL: http://amandaekl.blogg.se/
Postat av: LisaA

Jaa, upp med bilder : )

2010-10-20 @ 12:29:49
URL: http://lisysomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0