Pepparkakor i mängder

Okej. Nu är det fan dags att sätta lite fart på bloggen igen.

Idag var det inventering på jobbet. Gick bättre än väntat faktiskt. Hade hört från några hur otroligt tråkigt det skulle vara. Så farligt tråkigt var det faktiskt inte.

Imorn är det jobb igen, 15-22.20. Det ska nog gå bra. =)

I helgen vankas det lagfest. Men först ska jag och Frida vara tomtar och ha fiskedamm för småbarn. =) Jag tror att det kommer bli jätteroligt. Jag och Frida har den förmågan att få minsta tråkiga sak rolig. That's just us.



Jag är sådant som drömmar är gjorda av. - W. Shakespeare

Puss
//Rebecka


Kommentarer
Postat av: A

Bara bim bara boom!

2010-12-03 @ 22:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0