Äntligen, äntligen!

Det var mig en glad överraskning som väntade när jag kom hem från gymmet idag. Min älskling har äntligen kommit! Precis här, brevid mig på sängen ligger nu den jag har längtat efter enda sen vi kom hem från London. Lite för kort, lite för svårtvättad men alldeles, alldeles underbar. Min klänning! 



Hittade den i London, men av någon anledning köpte jag den aldrig. När jag kom hem ångrade jag mig så fruktansvärt så att jag var tvungen att leta reda på affärens hemsida och beställa hem den. Och nu är den här. Mums!

//Erika

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Nej, du missade absolut ingenting. Det var ganska dött om man säger så.

Haha vi får träffas någon annan dag. Snart flyttar jag ju hem på heltid igen och då finns det massor med dagar som vi kan hitta på saker. :D



Riktigt fin klänning btw. :)

2010-05-22 @ 16:50:05
URL: http://thores.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag kommer hem igen nästa tisdag, skulle jag tro, och är då hemma tills söndagen. Sen drar jag ner till Båstad igen för att gå den sista veckan och sen är det slut.

2010-05-24 @ 19:17:56
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0