Tisdag kväll

Ja då sitter man här i sin soffa och tittar på Äntligen Hemma, snart House. Imorn så är det jobb 10-17. Helt okej tid. Åker med en buss som går kl 8.10 från c-station och äter frukost på jobbet. =) Jobbar på torsdag också, men då vet jag inte riktigt tiden, det får jag kolla upp imorn. =)

I helgen är det påsk, det har väl ingen kunnat undgå. ;) Jag ska vara hos mamma och pappa hela helgen, och Linus och Bettina kommer också att hälsa på. =) Vet ej hur länge de blir kvar. Sjukt länge sen man träffade dem!

Fyra helger framöver är helt fullsmetade:
Nu i helgen: PÅSK!
Nästa helg: Träffa Madde (som jag inte gjort på aslänge)
Helgen därefter: Jobb och dra ut i Sthlm med Erika
Och sedan löningshelgen: Fredagen - Återsken, söndagen - The Big Bounce!
Grymt! =D

Nu börjar House. =)

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0