Men det är vår i luften

Igår blev det filmkväll hos mig. Rebecka kom över med två filmer. Så vi gjorde dipp och grönsaker, tände ljus och kröp ner i soffan. En riktigt mysig kväll blev det. Jag tror dock nästan att Rebecka hade roligare åt mina äcklade miner än åt själva filmen. Haha.

Idag jobbar jag kväll. Så nu är det tvättid som gäller. Det är roligt det när man är ledig. Typiskt är också att jag såg fram emot en sovmorgon idag. Men icke. Jag vaknade vid åtta av att solen sken och att jag var superduper pissnödig (jag klämde i mig nästan en hel juice igår så jag skyller på den). Jag som nyss sa att det var pensionärs-varning på mor som gick upp vid åtta. Hon har ju i alla fall en hund att skylla på. Så jag vägrade. Jag tvingade mig att somna om. Det gick i en timme. Sen blev det allt för bråttom upp till toaletten.

Nu i alla fall har jag snott en tidigare tvättid, så jag ska ner och starta två nya maskiner. Så fort tvätten är klar ska jag ge mig ut i det fina vädret.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0