Heliumballonger! =D

Ja, nu har man gjort Notting Hill da. Inte riktigt som jag tankt mig men valdigt mysigt. En jattestor marknad som lopte nan km lang gata. Det mesta som fanns var silverbestik, armband, andra smycken, t-shirts som det stod I love London pa och vaffelstand. Men i borjan av markanden fanns det massor av smabutiker som var mysiga att ga in i. Jag kopte mig en riktigt snygg vaska dar. Den ska fa agera handbagage pa mandag nar jag aker hem.

Efter marknaden drog vi till Donken och kakade. Och mamma gissa: de hade heliumballonger! Jag fick fyra stycken! =D Donna hade aldrig hort nagon prata med helium sa jag stallde upp. De andra runt om skratta nastan lika mycket som vi. En unge bredvid oss blev lite radd nar jag sa "Hello!" at henne. =P

Ikvall blir det inte manga svangar, vi ska stanna inne i Donnas rum och bara titta pa film och ata fruktsallad med glass. En dusch kommer inte heller sitta fel.

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0