Big ben!

Forsta dagen avklarad och snart ar det dags att dra sig ner till kvallens festligheter.
Vi har inte gjort sa mycket mer idag an att varit pa stan: akt London eye och tagit kort pa Big ben. Bilder kommer nar jag kommit hem igen.

Imorn blir det en riktig turist dag: Madam Tusoue (stavning?! :P), Nothing hill, aka till Arsenals hemarena, London Bridge osv. =)

Frida: vi har redan varit pa Pirmark!!! =D

Ikvall skulle vi aven gatt pa bio ikvall, pa en forhandsvisning. Nar vi val ar dar, har kopt popcorn och dricka, star i ko och ar reda for att ga in sa sager lirarn som haller i det dar att det ar fullt. Han sager aven att han inte har nagra fribiljetter som de brukar ge ut, sa vi skulle fa pengar istallet. Vi fick 20 pund!! Helt okej. Vi va asnojda nar vi gick darifran, for forst nar vi kom dit var det ju gratis, sa i stort satt kom vi dit for att fa 20 pund (typ 220 kr). =D

Sen gick vi for att inhandla lite dricka. Nar jag val ska betala sa fragar kassoren hur gammal jag ar (maste poangtera att aldern for att kopa sprit och alkohol ar typ 15-16). Forst horde jag inte sa jag vande mig mot Donna (kassoren snackade samre engelska an mig: indier!!!) Nar jag sager 20 sa fragar han mig om leg. Kul att man ser ut att va yngre an 15!!!!

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Carro

actually, so är det 18 i butiker, men 16 på pubar :)

Hoppas du har det underbart i London :)

2010-03-11 @ 20:28:34
Postat av: Frida Shamoun

hahahaha dom frågade mig om leg oxå;) dom gör det typ överallt där hahaha:P



Åhh vad jag vill Primark:(

2010-03-12 @ 08:53:36
URL: http://shamouun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0