Fest på en måndag

Dagen började med ett vaknande kl 10.45. Skönt! =)

Sen åkte jag och mamma till Maxi för att handla lite mat. Det blev spagetti och köttfärssås. Länge sen sist kan jag berätta.

Nu är jag hemma i Uppsala igen. Tillsammans med mig i lägenheten är Magda och Veronica. =) Vi var på bio och såg Prince of Persia. Asbra film!

Nu är vi i min lägenhet och dricker lite vodka och cola. =P (Mamma var inte orolig, vi har jättekul! =)) Fast man kanske inte ska ha fest på en måndag. Vi fick besök av en pjamasnisse (flicka) som frågade om det var vi som hade fest. Vi bah: nej!??!?! Hahahahh! Nej så sa vi inte. =P Vi erkände och sa ja. Hon sa att vi skulle sänka för det var verkligen JÄTTEHÖGT (enligt henne). Så vi sänkte (lite) och så ställde vi högtalaren på matten så att det skulle dämpa ljudet en aning. För hon sa nämligen att om vi hade högt på så skulle hon vara tvungen att komma tillbaka. Vaddå tvungen lixom? Hon har väl ett val?? =P Som min mamma sagt så många gånger: Allt vi måste göra i livet är att dö. =)
Nu har vi iaf sänkt musiken och sitter och drar reallityskämt och skrattar tills vi nästan kissar på oss. =)

Hoppas att ni har det lika kul som oss. =)

Puss
//Rebecka
Ps. Ursäkta om det finns stavfel, är lite på lyset ;)
ds.

Kommentarer
Postat av: Erika

haha hoppetossar =)

2010-06-15 @ 16:04:01
Postat av: Rebecka

Hahah! Erika du skulle varit här. Du skulle också ha kissat på dig av allt garvande! =P

2010-06-15 @ 16:32:15
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0