"Ska det va så ska det va"

Nu bär det av. Jobbarveckan är slut och det avslutades med ett minst sagt ansträngande pass. Så nu är det lite extra skönt att inte behöva komma dit på en vecka. Åh.

Imorgon smäller det. Verkar som om det blir skumparty och grejer redan första kvällen. Varför inte liksom? Jag som fortfarande återhämtar mig från i onsdags då vi fira kusinen. Det blev båda shotar och smällar. Mina ben är lite smått blåa efter en vurpa (inte mitt fel) och ena foten värker (troligtvis både mina och andras klackars fel). Nej, nu ska jag dra iväg till tåget. Blir middag hos mormor för att sen dra hem till Alex och sova. Ska möta tjejerna tiiidigt inatt. Usch och fy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0