För att jag har så bra vänner!

Ibland känns allt så himla bra. Precis som idag. Träffade en kär vän som jag inte träffat på jättelänge! Hur glad som helst att se henne. När vi pratade så kändes allt precis som vanligt, precis som i gymnasiet! Tänk om alla ens vänner kunde vara så - att det inte behövs så mycket för att allt ska kännas så himla bra när man ses och bara får prata av sig. Helt underbart! Kommer sakna henne grymt mycket när hon åker iväg om några ynka dagar, hon ska åka jorden runt. Blir bort fram till maj! Inte ett dugg avundsjuk? Nej inte alls! ;) Tack för att du är en awesome vän Gabbe! =)

Ikväll är det handbollsträning. Vet inte hur taggad jag är, men med tanke på hur bra jag mår inombords så borde det gå bra. Tänkte kila upp tidigare å kika lite på mina "barnbarn" och deras träning. Va länge sen man snackade med dom faktiskt.

Nej nu ska jag plocka ihop lite från hyllorna. Det närmar sig med stormsteg!

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: gabbe

meeen naaaaaw! sag de har nu!!! din mamma sa att du hade skrivit om mej i din blogg o nu hitta ja inlagget! va gullig du ar! hoppas allt ar bra med dig och att du trivs i lagenheten! AVUNDSJUK! :) far se den nar ja kommer hem :D PUSS PA DEJ!

2010-02-27 @ 01:38:48
URL: http://bodinhelfrich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0