Empty room

Gaah! Börjar bli tomt i mitt rum nu. Har bara mina kläder i min garderob kvar att packa. Men jag tror att de får bli kvar ett tag till innan det är dags.
För nån dag sen gick mamma och jag igenom hennes garderob där jag har alla mina lakan och sånt, jag packade ner alla dom i en kasse. Vart efter jag packat lådor så plockar pappa ut dem i garaget så får de stå där tills jag flyttar (annars skulle mitt rum vara fyllt med lådor upp till taket, fattar inte vart allt kommer från!!!). Idag då, när jag skulle bädda om sängen så att mamma kunde tvätta de sängkläderna så att allt är rent, så kom jag på att det kanske var liiite dumt att packa ner ALLA lakan och örngott i kassen. Nu står allt i garaget och det blir väldigt svårt att gå ut dit och hämta ett nytt set. Så jag får ta något gästset som mamma har. =P
Fick reda på att min lampa (och matta??) och kommit! Så mamma och jag ska åka ner och hämta den (dom??) i affärn ikväll! =D

Puss
//Rebecka
- Bara 12 dagar kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0