Det känns som en fantastisk dag

Vilken bra dag! Jag vaknade i hyffsad tid, men har legat kvar i sängen och läst under mitt varma gosiga täcke ända fram till tolv. Det blev t.o.m frukost i sängen. Mys.
Nu, när jag tagit mig upp på fötter ska jag ge mig ut i kylan för att handla lite mat, det börjar bli lite tomt här hemma - tommare än vad det brukar vara menar jag.
Sedan är det bara att vänta till älskling kommer hit. För vi ska ut och grilla och kanske åka lite pulka tillsammans med Rebecka. Ska bli störtmysigt. Ska göra lite varm choklad tills kvällen. Tänk va skönt! Grillad korv, varm choklad och lite pulkaåkning. Fast jag har ingen pulka, får bli plastpåse. Brukar gå lika bra det.
Men först det tråkiga: betala räkningar och handla mat.



Haha, en "vacker" bild från nyår då jag tvingade i mig bakis för att
slippa bakfyllan dagen efter. Men det smakar så illa så det
nästan inte är värt det.  Därav mördarblicken på bilden.


//Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0