How are you doing?

Ja, som ni antaglien förstått (eftersom jag var ut med Rebecka i lördags) så är jag hemma igen. Bror och jag tog oss hem från Sälen den långa vägen i onsdags. Alltså, med buss och tåg. Totalt tre bussar och två tåg. Men tack vare alla byten så kändes det inte som om det tog så lång tid.

Hemma igen tänkte jag säga att det inte har hänt så mycket. Men det har ändå varit fullt upp. Det har varit jobb - såklart, också har jag varit hund- och brorvakt. Inte för att bror kanske behöver så mycket passning, han fyller ju ändå 19 i vår. Men jag har bott hos mor och far i några dagar i alla fall. Och det har fått mig att sakna Zingo. Jag vill också ha en liten  vovve. Så nu spanar jag in alla minihundar (det måste ju vara en minihund till min minilägenhet) jag ser på stan, fast jag vet att jag har varken råd eller tid. Men man kan ju alltid drömma.

Som avslut skulle jag vilja köra ett roligt citat från när vi var ut i lördags. Jag kommer ihåg att vi skrattade och sa att det här, det hamnar på bloggen. Det dumma är att jag inte kan minnas vad det var. Jag minns att det var roligt. Men hela kvällen var ju rolig, så vad av allt roligt som sas skulle hamna på bloggen? Så jag får väl bjuda på lite bilder istället.


Rebecka, precis innan banan brändes upp

 
Våra "vackra" toabilder


"How are you doing?"

//Erika


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha jaa jag är hemma igen :D Är troligtvis hemma tills nästa tisdag så vi kan absolut hitta på något! ;)

2010-02-15 @ 12:58:01
URL: http://thores.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hahaha! En helt klart oslagbar kväll! Kommer bli svårt att toppa den här. Blir väl om vi åker till Åre kanske! ;) Kommer inte heller ihåg vad det var som skulle komma med på bloggen... men det va lite svårt att komma ihåg allt från i lördags, lite luddigt blev det ju ;)

2010-02-15 @ 16:49:42
URL: http://bbqvillage.blogg.se/
Postat av: Erika

haha det blev ju de ;)

svårt att toppa, men vi får göra vårt bästa :P

2010-02-18 @ 15:50:26
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0