Jaha

Jaha då var man tillbaka i Grillby i några dagar. Är här och snyltar på mat och trevligt sällskap i soffan framför Glee och Vampire Diaries. =)
Ikväll blir det även möte i klubbstugan för planering av fotbollsskola. Längtar så mycket tills den veckan kommer. Visserligen är det väldigt långt kvar, vecka 31 brukar det vara. Men som man brukar säga; tiden går fort när man har kul och just nu är livet väldigt roligt. Har så mycket inplanerat de närmaste veckorna så tiden kommer bara att rusa förbi. På listan de närmaste veckorna:

1. Utgång med Erika
2. Inflyttningfest x3
3. Åka till Köping och hälsa på en kompis
4. Tatuera mig (förhoppningsvis den 8 mars)
5. Åka till London och hälsa på Donna.


Det bara sprätter i benen när jag vet att jag ska få åka till London och till Donna. Jag har alltid velat åka dit och att jag ska få hälsa på en kompis är ett stort plus i kanten! Åååhhh! Längtar, längtar, LÄNGTAR!!!

Nu ska jag hjälpa mamma och skära sallad och duka. =) Blir grymt god mat här ikväll (ska få ta med mig en doggy-bag hem sen ;))

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0