Här är den lilla flickan

Jag lever, jag lever!
Jag har bara inte haft vare sig ork eller insperation för att blogga.
Så var det med det.

Nu ska jag försöka övertala älskling att han är trött så vi kan gå och lägga oss. Det lär ta ett tag, det är OS på tv. Och imorgon (min enda sovmorgon denna vecka) har han fått för sig att vi ska sätta igång tven vid 06. För att det är hockey. Pust och fräs. Idrott är idiotiskt. Det ska bli väldigt skönt när OS är över.

Intressant fakta som jag faktiskt är rätt stolt över; jag har aldrig i hela mitt liv hängt med så mycket i OS som i år. Överallt jag går pratar/visas OS. Jag kan inte förstå att jag har klarat mig undan så lätt tidigare år. Det är ju överallt. ÖVERALLT! t.o.m kl 06.00 i MIN lägenhet. På MIN tv. Under MIN sovmorgon och MIN lediga dag. Helt sjukt.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0