Egen lya!

Jaha då sitter man här i sin egen lägenhet för första gången. Sitter och tittar America's got talent. Har fyra kanaler: SVT1, SVT2, TV4 och kanal6. =) Det står lådor och kassar lite här och lite där men jag har hela veckan på mig att få undan så mycket som möjligt. =) Imorn ska jag sova länge för föreläsningen börjar inte förrän kl 14. Hinner ta mig en lååång frukost och bara njuta av min egen lägenhet. Åh det känns sååå bra!

Imorn blir det förmodligen en liten myskväll här med några kompisar. Sen på torsdag kommer mamma hit igen och vi ska försöka fixa till det sista.
På lördag kommer Elin och Erica hit! Kommer bli hur mysigt som helst! Vet inte riktigt vad vi ska äta än men jag har tankarna mot potatisgratäng. =)

Nej nu ska jag titta runt lite på bdb och fejjan. Sen blir det natti natti för mig. Ska försöka lägga upp bilder på lägenheten nån gång i veckan också.

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0