Back in town

Ja ni, bloggen får inte mycket tid här inte. I tisdags drog vi till fjällen. En par-resa blev det med mig, Christoffer, Alex och Jan. Trevligt hade vi det. Synd om Jan bara som fick stå ut med oss tre snowbordsåkare. Han är i och för sig också det, men väldigt mycket bättre. Första dagen blev familjebacken för honom, stackarn. Men sen blev det skidor och då hade han någon att svischa (??) ner för backarna med.

Tillbaka i verkligheten väntar jobb. Hela veckan lång. Tills på lördag. Ja, för på lördag åker jag upp till fjälltopparna igen. Haha. En vecka efter att jag kom hem första gången. Men det ska bli nice.

Nu idag ska jag hem till mor och far. Mor fyller år så det blir lite presenter och fika. Grattis, grattis =)


Årets bild är denna på Alex. Haha!
Hon ser lycklig ut på sin snowbord i alla fall.
Fler bilder dyker nog upp senare.


//Erika


Kommentarer
Postat av: Alex

Hahaha! herregud:P

2010-02-02 @ 16:42:58
URL: http://alindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0