Vad faan gör du?

Hemma igen i tråkiga regninga Sverige. Nu har jag fått sova min 12timmars natt, så nu vill jag tillbaka. Tillbaka till inga måsten, solen, värmen och fester hela natten. Fast ska jag vara ärlig kan festerna få vänta lite till. När vi landade igår hade jag feber, rösten var i princip borta och jag hostade kapp med resten av planet. Man kunde höra på folk nere i Maggan hur länge de varit där på hur hesa de var. Folket vi träffade i början av veckan hade inga röster kvar i slutet av den. Sara kunde knappt prata alls.

Men så jävla roligt vi har haft! Vi körde på party varje kväll, förutom en då vi sattsade på att bara gå ut och ta en drink. Vilket slutade med två drinkar och två shots. Bartendrarna där var väldigt generösa med att dela ut gratis shots. Sista kvällen körde Alex och jag nästan bara på gratis shots och drinkar på "förfesten". För övrig var det längre förfester där. Jag och Alex förfestade en kväll fram till halv tre. Sen gick vi ut. Underbart. Konstigt att man orkade egentligen. För vi sov bara fyra timmar per natt. Plus en eftermiddagstupplur senare igen. Inte konstigt att vi blev sjuka hela bunten.

Lite tvingad kände man sig att gå ut varje kväll. Var ju bara där en vecka. Speciellt kvällen då Sara hotade oss när Sarorna gick ut innan mig och Alex. "Kommer ni inte ut så kommer jag hem och stryper er i sömnen." Och det lades upp en plan för hur Sarorna skulle hålla oss borta från allt förtidiga efterfester. "Går du nu så rycker jag av dig löshåret, ditt jävla fitthål." Förvånar mig inte om folk trodde vi var störda i huvudet. Röjde sönder på förfeststället. Jag nockade Alex i sömnen. Sara och Alex börjar slås på dansgolvet för att sekunden senare börja dansa igen. Det var Miss Bodyshot. Det var galet helt enkelt.

Kastar in lite bilder här också, resten finns på facebook ;)

  
   

//Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0