Jobba jobba joOObbaa!

Grå dag idag. Jag ska jobba 17-22.20. Inte direkt ett jättepass, men när man är förkyld och hostar som en gammal bil är allt jobbigt. På fredag jobbar jag 15-22.20 och på lördag 11-16. Funderar på om jag ska kolla på en film innan jag ska jobba idag. Vädret tillåter ju det iaf.

Sitter ute på altanen hos mamma och pappa, det är ju inte så jättekallt men heller inte så jättevarmt. Ganska lagom ändå. Jag bara längtar tills jag får sitta ute på min egen balkong på morgonen eller kvällen. =) Mys!

Handbollen har börjat igen. Kunde dock inte träna i måndags för jag stängde på jobbet. Fotbollen ska dra igång igen också. Samma kväll i veckan fast en halvtimme tidigare. Kanske kan träna en timme med fotbollen och värma upp där istället för i spåret. Då är jag iaf rejält uppvärmd och på ett roligare sätt! =) Så länge jag inte jobbar på måndag tänker jag nog köra på det.

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0