Forever feels like home

Idag mår jag underbart bra. Helt fantastiskt. Kan det ha att göra med att jag sovit ordentligt? Att jag inte längre är sjuk? Att jag har varit och tränat? Åh vilken bra kväll. Och dag, som började helt perfekt med en frukost tillsammans med Rebecka. Nu ska jag fortsätta må underbart genom att antingen ta mig en promenad eller krypa ner framför tven. Svårt val. Faktiskt.

Jag längtar också tills på lördag (som Rebecka). Och tills på fredag. Och onsdag. Och varför inte slänga in måndag också. Det händer mycket kul nu.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe det är lugnt... :) Nästa vecka låter bra, kan nog de flesta dagarna då. Sänder radio på måndagen men är väl klar runt 2 tiden skulle jag gissa! Så det är bara att du hör av dig! :)

2010-08-27 @ 15:45:00
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0