ja men då borde du gå å dansa då.

Igår va jag och Erika iväg till VIP. Inte alls så kul som vi hade förut där. Vet inte om det berodde på oss eller på folket som va där. Typ bara snubbar och i stort sätt alla taffsade på en så fort man kom ut på dansgolvet, de valde även att titta bort när de tog på en... asäckligt var det iaf.
Sen när jag och Erika satte oss för att vila fötterna och ta ett glas vatten kom det ännu en skum snubbe. Han satte sig bredvid Erika.
Snubben: Man borde vara ute på dansgolvet och dansa så man får en snygg kropp och många ligg.
Erika: Ja men då borde du gå och dansa trycker jag.
Sedan går killen iväg och Erika vänder sig mot mig och ser skitnöjd ut.
Erika: Oj vad elak jag va. Hehehe

Tog bussen hem och oj va skönt det var att få lägga sig och sova.

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0