"Sometimes it just happens to be that way"

Imorse vaknade jag i panik. Jag ville inte gå upp, fast jag redan sovit tio timmar, för jag hade ingeting däruppe som lockade. Inte ens frukosten. Tur är att jag hade lektion så jag vart upptvingad. Jag tvingade mig även igenom lektionen, fast när vi väl satte igång blev det genast intressant. Det trodde jag inte, att jag skulle gilla Naturvetenskap. Under lektionen fick jag dock panik igen, smsade Jennie för att se om hon ville ta en fika efteråt. Det ville hon. Efter fikat tillbaka i lägenheten kände jag av den där paniken igen. Så jag tvingade mig att sortera massa papper och sedan dammsuga. Det gick inte över. Jag kände mig lite sällskapssjuk och cyklade hem till mamma. Och här har jag vart resten av dagen haha. Så det kan gå. Vi har suttit och pratat i timmar, gått med Zingo och kollat på parkerna i ännu fler timmar och nu har jag passat på att låna Internet innan jag ska ta och cykla hem igen.

Tur att jag blev lovad massa jobb idag inför helgen och nästa vecka. Annars hade jag blivit tokig.



En bild från förra helgen när vi visade tjejerna Enköpings uteliv - haha


//Erika

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja jag tror och jag vet att jag kommer trivas här nere! Klasskompisarna är superduper och det känns riktigt bra. Du får komma ner en helg och kolla. Kommer komma hem nästa vecka kanske kan hitta på något?

2009-09-08 @ 22:12:36
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0