Lite småsur om dagen

Förresten, på tal om förra inlägget. Idag kände jag mig på ett förvånansvärt gott humör, så mitt svar var att jag var nog lite trött kanske.
Han: Trött. Jaha, så du är inte arg?
Jag: Nä, det är jag inte.
Han: Det var ju synd. Man ska vara arg.
Jag: Man ska vara arg?
Han: Ja, man ska vara lite småsur varje dag.

Ja, som sagt. Glad när man pillar loss lösa metallbitar från större metallklumpar? Nä, inte alls. Man är småsur. Varje dag.

Nu ska jag vidare till nästa jobb. Underbart det här. Jobba på ena stället på morgonen, några timmars rast och sen vidare till nästa arbete. Jag har precis vaknat efter en timmes tupplur och känner mig ungefär lika taggad som en igelkott utan taggar.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0