Jag är här hela tiden

Ja, jag är hemma hos mor och far igen. Har man inte så mycket annat för sig på dagarna så blir det lätt så. Plus att jag glömde min sås här. Och att jag behövde kolla upp alla bussar och tåg inför i helgen. För då är det nämligen dansstart. Jag kör igång hårt och tar tre lektioner på söndag. Tre och en halvtimmes dansandes. Nice. Extra härligt är det att vi ska ut på lördag. Vi ska återigen till det där Joarstället, som min naturlärare hela tiden drar en massa skämt om. Om ni inte visste det så är Joar en katasylator (nej jag vet inte hur det stavas, men en sån där som sitter i en bil). För övrigt är alla andra krogar också det. Enligt min lärare.  

Nä, nu ska jag testa ringa Alex och se hur hon haft det i Grekland.



//Erika

Kommentarer
Postat av: Rebecka

För att korrigera Erika - katalysator =)Ja på lördag ska vi uuuutt! =D

2009-09-09 @ 20:49:27
URL: http://bbqvillage.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja, det tycker jag verkligen att du får göra! ;) Ja, men vi kan ju höras nästa vecka och se om vi ska hitta på något! :)

2009-09-10 @ 11:54:55
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0