"I am invincible!"

Jag har precis klarat av mitt första förhör i Naturvetenskapen. Jag var rätt nervös när jag kom dit, varför kan ni ju se i mitt senaste inlägg (böckerna har inte åkt fram så mycket i helgen), för jag kände inte för att sitta och stamma inför andra i gruppen. När jag kom dit var det bara jag där, inga andra från min lilla grupp. Så det blev jag och läraren. Och tydligen räckte det gott och väl med det lilla jag skummat igenom anteckningarna för efter förhöret var lärarens kommentar: "Är du född kemist (eller naturvetare, jag kommer inte ihåg exakt)?" och när jag skulle gå "Vad ska du bli sen då? Jag tror du kan bli vad du vill. Och du kommer göra det bra."

Press på sig till nästa förhör..?


//Erika

P.S.
Rubriken har att göra med en James Bond film jag och Sara hade kul åt när vi var små. Kände bara för att påpeka det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0