God natt världen, vi syns imorgon

Jag är skittrött. Det har varit en lång dag på jobbet. Hela dagen har jag längtat hem efter en myskväll; krypa ner i sängen med kanske lite godis och en film. Riktigt så blev det inte, men nu får jag äntligen mysa ner mig mellan lakanen. Åh så skönt. Det känns lite konstigt att jobba fredag och lördagkväll. När jag slutar för kvällen har förfesterna satt igång. Och nu, när jag går och lägger mig har kvällen bara börjat för vissa. På tal om det, en liten hälsning till alla Volvoraggare (ja, jag har också Volvo, men jag är då ingen raggare) som hänger på torget: Sluta gasa utanför mitt fönster. Ni låter inget annat än förjävligt. Och ni håller mig vaken...

Imorgon väntar ledighet, dansträning och middag med älsklingen.



God natt med er


//Erika


Kommentarer
Postat av: Sara

jag måste se hur du bor när jag kommer hem :]

2009-09-20 @ 00:39:18
URL: http://saripetersoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0