Efterlängtad

Idag fick jag en efterlängtad sovmorgon. Börjar kl 13 (men glöm inte den akademiska kvarten, så egentligen blir det kl 13.15) idag och slutar kl 17 (men ingen akademisk kvart här;P). Visserligen ingen höjdar tid men det är värt sovmorgonen. Har inte sovit så himla bra på senaste tiden. Tror att det beror på att jag vaknar av att jag är sjukt täppt i näsan och kan inte andas. Men inatt har jag sovit nästan hela tiden. Hur skönt som helst.
Dagen idag är att vi ska ha en liten gruppredovisning om ett arbete som gick ut på hur man söker efter information på skolans databaser. Känns lite konstigt att vi skrivit ungefär 3 sidor om hur man använder typ google eller artikelsök (en databas genom Uppsala Universitet). Jag menar, hur svårt är det egentligen? Aja, men det måste göras iaf.

Nej nu ska jag nog äta frukost och sen duscha lite. =)

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0