Studiebidrag!

Äntligen kommer jag att få mitt efterlängtade stuidebidrag! Fattades ynka 7,5 hp för att jag skulle få dem. Och nu är det ordnat! =D Så jäkla skönt att man faktiskt får slösa på det där lilla fina som man kanske ville ha. =D

På söndag ska jag träffa Brave. Han kommer faktiskt hit till Grillby. =P Alltid roligt att se honom. Han är alltid glad. Får se om han har med sig sin kamera och kanske att det blir lite nya bilder att bjuda på. Ska nog fråga honom. (A)

Kan ju säga att det tyvärr inte blev någon kladdkaka. Fastnade i mitt pluggande. Så det får bli en annan dag helt enkelt. Just nu sitter jag och lyssnar på lite glad musik och väntar på att mamma ska komma hem och vi kan börja laga lite mat. Det är faitas som står på kvällens meny. =)

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0