Nu tändas tusen juleljus

Jag vaknade för en stund sedan och kände av en julstämning. Jag vill kliva upp ur sängen och börja julpynta och slå in julklappar för att sedan pulsa genom snön bort till skolan. Jag vet inte riktigt varför jag vaknade och kände så. Kanske för att älskling skickade en bild med massa snö på. Han befinner sig uppåt i landet någonstans där det tydligen har snöat inatt. Tänk va mysigt om jag skulle kliva ur sängen, dra upp persinnerna och mötas av en vit utsikt. Inte speciellt troligt va?


//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Här nere tror jag nog inte att jag kommer att få se vit snö ligga på marken. Men jag hoppas att jag får se det då när jag åker hem till julen!

2009-10-07 @ 14:11:15
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0