Ingen blogg på ett tag

Snålt med bloggande från min sida, men jag har haft tankarna på annat håll. Tyvärr kommer det nog fortsätta så hela denna vecka. För på torsdag och fredag har jag fullt upp med jobb och shopping. Och i helgen är det ju, som alla bör veta, Halloween. När Rebeckas och min fest gick i stöpet drar jag till Södertäljde med flickorna istället. Vi ska dra till Jonas på fest, i matchande outfit. He he.
   Resten av helgen kommer tillbringas förhoppningsvis med älskling och tyvärr med Naturkunksapsboken framför nästan. Förhör på måndag. Jippie.

Nu, efter att ha betalat räkningar, ska jag plugga lite mer och sen dra till Ikea och shoppa upp lönen som trillade in på kontot i helgen. Så resten av månaden får jag leva på nudlar. Haha, nä så illa är det inte. Men en tvättkorg ska förhoppningsvis inköpas.

Jag blev förvånad av resultatet av min och älsklings shoppingrunda igårkväll:
"Snacka om vuxenpoäng! Vi har tagit en shoppingrunda och vad kommer vi hem med? Jag med en tvålpump och presentpapper och du med ett doftljus. Vad har hänt? Inga onödiga, snygga skor här inte..."
Älskling:
"Jag har köpt en slips också. Som du kommer använda."

(Ja, det är jag som ska använda slipsen. Inga kommentarer.)

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0