En orolig natt och ingen fralla

Nä, jag vet inte vad jag ska säga om dagen/livet. Jag är helt slut för jag har sovit pissdåligt inatt. Vaknade var och varannan timme, orolig för att jag hade försovit mig. Varken klockan ett, tre, fyra eller fem hade jag sovit för länge. Inte heller halv 6. Men när klockan tillslut ringde vid 6 hade jag god lust att bara ignorera skiten. Tur är hade jag fullt upp på hjobbet så jag hann inte känna hur trött jag var, men när jag kom till lektionen var jag så trött så att allt kändes som i en dimma. En drömhinna. (drömhinna? drömdimma menade jag såklart. jag kan inte ens skriva.) Förstod itne mycket av det som sas. Vet bara att jag inte ska köpa mig varken en mops, muskel-oxe eller en katt med intryckt ansikte. Mamma! Man ska tydlinge inte heller köpa Bulgur (frallor) heller.  =(


//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0