Backyard Babies och NHL

Ja då har man varit i Globen och tittat på hockey då. Riktigt skoj var det. Det gick asbra för mig och Elin att sälja program. =D Elin fick springa hela tiden och hämta nya buntar eftersom våra tog slut efter fem minuter hela tiden. Fick prata engelska en hel del med alla amerikanare som kom för att titta. De var så himla trevliga så det gjorde inget. =) När vi var klara innan första perioden skulle börja gick vi och lyssnade på Backyard Babies! De är så himla grymma. Och Dregen är en av mina idoler så jag var hur glad som helst. =)
Innan matchen började var det nationalsång som sjöngs och då filmades det runt i Globen, och en utav kamerorna fångade upp Kronprinsessan Viktoria. Rätt kul. Alla i laget stod och försökte hitta var hon satt någonstans, till slut lyckades vi. Då kunde vi inte låta bli att gå dit för att se henne på närmare håll. Tio meter ifrån räckte för att vi skulle vara nöjda. =P Sen gick vi tillbaka.
Under sista periodvilan gick vi runt för att se om vi kunde sälja några fler program. Och precis när vi är på väg tillbaka möter vi Backyard Babies!! Jag typ springer efter och: Uräskta, ursäkta! Kan jag få ta en bild på er??
Och självklart fick jag det! =D
Under kvällen fick man se en hel del kändisar. Jag var rätt nöjd med det. Inte bara att jag fick se kändisar och se NHL hockey för andra gången i mitt liv, utan vi fick in lagom med cash till laget också. =D

Här kommer lite bilder som jag tänkte bjuda på. Dock är de inte så bra eftersom jag glömde min kamera hemma så mobilen fick duga.















Puss

//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Bror

sweet bilder!

2009-10-06 @ 15:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0