Jahapp

Ja, mycket ska man vara med om innan man dör! =P

Solen skiner och det är helt okej väder ute. Visserligen några moln men det står man ut med.
Jag håller på baka en kaka, med rabarber i. Våra egna rabarber. Mums!
Mamma slutar jobba om 8 minuter och då kommer Åsa och Jessica förmodligen hit.

Funderar på om jag ska dra till Thomas redan på fredag och stanna kvar till söndagen... kanske, kanske inte... får se vad han tycker. ;) Btw Thomas (om du läser det här vill säga) Du är skitsnygg! ;) Hihi!

På fredag kommer bror hit med sina kompisar N och D. Mina egna favoriter bland hans kompisar faktiskt. Riktigt roliga prickar båda två. =) Om jag minns rätt så tyckte jag att N va assnygg när jag va liten... =P Hihi...

Nej nu ska jag gå å kolla hur kakan i ugnen mår. Förmodligen sväller den där inne eftersom det skulle vara bakpulver i smeten. =P

Puss
//Rebecka
Fel i nedräkningen, 12 dagar kvar ska det vara =P

Kommentarer
Postat av: Erika

va e de nedräkning till? :P

2009-05-14 @ 09:51:25
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0