Den lilla hemligheten


Nu tänkte jag berätta om Christoffers hemliga present (och resten av helgen). Han jobbade hela dagen så jag fick klara mig själv (genom att sitta i parken och läsa, mycket trevligt). Därför blev det ganska ont om tid när han kom hem innan vi skulle iväg så det blev jag som lagade maten. Spaghetti och köttfärssås. Mums.

"Även om det inte var planerat att jag skulle laga maten själv så får du räkna med det här i din present."

Sedan gjorde pojken sig iordning och vi började våran resa. Det blev tunnelbana hit och tunnelbana dit, utan att han visste vart vi skulle hamna. Plötsligt stod vi på Medborgarplatsen.

"Nu är det tänkt att du ska välja. Antingen tar vi en öl någonstans eller så går vi och fikar."

En öl blev det.
När klockan började närma sig halv åtta fiskade jag upp ett kuvert ur väskan, innehållande två biljetter till Buddy Hollymusical. Halv åtta samma kväll började det. Men som tur är låg Göta lejon bara på andra sidan gatan. Så det blev att hälla i sig det sista i glaset och skynda därifrån.
Musikalen var väldigt bra, tyckte jag i alla fall =)


//Erika

Kommentarer
Postat av: Christoffer

jag tyckte den var jätte bra:D det var en jätte rolig och fin present:) tack så mycket sötnos!

2009-05-19 @ 14:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0