Jag är förevigt ung


Jag hatar kaffe. Det är verkligen en vidrig dryck som jag bara inte kan förstå att folk tvingar ner i sina stackars halsar. Och argumenten för att dricka kaffe? Det är socialt? Visst. Det är så socialt.

                 Hur står det -slurp- till med dig då?
                Jo, -slurp- det är bara -slurp- bra.

Kommentarerna man får av de kaffedrickande är något som stör mig ännu mer. Varje gång man säger att man inte tillhör de som dricker den äckliga sörjan får man samma irriterande kommentar: jaha, så du dricker inte kaffe? nämen, har du inte blivit vuxen än?  Nähe, nä tydligen har jag inte det. Men jag får väl glädja mig åt att när ni är gamla kaffeslurpande tanter och gubbar så är jag fortfarande bara barnet - ung och fräsch.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0