Om jag kunde drömma

Om det är så att man kan bli beroende av en karaktär i en bok så har jag blivit det. Nog för att jag tyckte att filmen Twilight var helt sjukt bra så är boken tio gånger bättre! Jag har bara läst tre kapitel men jag är helt fast. Man kan ju inte släppa taget av karaktären Edward! Visst är han grymt snygg på alla sätt i filmen... (i verklighetene heter han Robert Pattison) men i boken... GASH! När man läser boken blir man själv som en vampyr som knappt kan motstå doften av blod. Åtrån av att ha boken bredvid en och inte läsa den gör en näst intill galen. Man måste få vet vad som kommer hända, måste få vet hur Edward känner för Bella. Man måste bara ha mer, läsa mer, blir nästan som besatt av boken, helt uppslukad och törstar bara efter mer när man lagt ner den. Ju längre tid man är borta från den ju mer vill man läsa den och vet vad som kommer hända härnäst! Som vampyren töstar efter människoblod, kan jag bara inte låta bli att tänka på hur bra boken är! Måste läsa, måste få vet mer!

  
Robert Pattison
     
                      Edward Cullen

Vem säger nej till denne vampyr?? ;)
Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Erika

åh har oxå läst böckerna, visst blir man besatt!? helt superbra! dock tyckte jag inte filmen var riktigt lika bra :(

2009-03-03 @ 21:47:46
URL: http://bbqvillage.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jag tycker att böckerna är bättre.. men de blir bättre när man sett filmen först på något vis!

2009-03-03 @ 22:26:18
URL: http://bbqvillage.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag kan motstå han. Jag tycker han är ful

2009-03-04 @ 10:35:58
URL: http://saripetersoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0