Halvnaken på stan


Nu är jag på vift igen. Ingen rast, ingen ro. Eller jo, lite rast och ro är det ju just nu. Sitter ensam i Christoffers lägenhet, nerkrypen i hans nya sköna tröja (tror ni han tar illa upp om jag snor med mig den hem? Det var ju faktiskt jag som peka ut den åt honom?). Rebecka är också på lite vift. Snart i alla fall, för hon försov sig. Hon ska också hit. Vi ska käka tacobuffe, köpa svarta skärp och sen ska vi på min födelsedagspresent: Bounce!!! Åhåh va skoj!

Det blev en liten update i alla fall, men nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig iordning. Fastnar jag här slutar det med att jag får gå på Bounce i en för stor luvtröja, trosor och med en härlig morgonfrilla. Och det vill vi ju inte.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0