För nu har man kommit tillbaka till verkligheten


Jag vet, jag sa att ett inlägg om Egypten skulle komma snart men jag har varit alldeles för upptagen/deprimerad för att skriva något. Första dagarna tillbaka i Sverige kändes för jävliga rent ut sagt - även om jag hade trevligt. När vi landade med planet försvann jag direkt hem till Christoffer. På fredagen var jag helt död, ville gå ut med tjejerna men kände att jag inte skulle klarat av det. Så det blev hem till mig med Christoffer så fastnade vi hemma hos Rebecka och spelade spel. Tyvärr vann mannen. Men ett stort tackili tack till Rebecka för de superfina och roliga presenterna =)

Igår var det ju schlager final och tydligen måste den ses. Så det bar av hem till Oskar där vi möttes av halvnakna män, väldigt trevligt måste jag säga. Speciellt när de bjöd på dans och en Lena PH imitation. Mycket uppskattat. Efter skrik, skratt och sång bar det av ner mot stan. Hamnade på Etage där resten av kvällen tillbringades.

Och nu har jag nyss kommit hem. Vart på dansträning, kollat källarlokaler och firat mig med famlijen på Thairestaurang. Mums. Tänk att det alltid ska vara sånt fläng på mig. Ikväll ska det bli skönt att få sova i sin egen säng, har ju inte gjort det på en och en halv vecka.

Hmm, det här blev ju inte heller om Egypten. Får bli senare.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0