Ute i den fina solen


Det har blivit lite dåligt med uppdatering under helgen (som vanligt kan jag tänka mig). Men nu är det såhär att jag har jobbat. Jobbat, jobbat, jobbat. Fredag, lördag, söndag och söndagkväll. Ingen tid alls till blogg och liknande. Eller jo, såklart det fanns tid, men den tiden la jag på Rebeckas present. Jag vet, det är typen månad tills hon fyller men när jag kom på vad jag skulle ge henne så satte jag igång på en gång. Så det har jag pysslat med i helgen.

Nu måndag och tisdag är jag ledig. Underbart. Igår gick dagen åt till att fixa pass (snart åker vi till Turkiet wiiie!), träna och shoppa. Shoppade en massa. Åkte in för en bikini och flipflops, men kom hem med bikini, badshorts, linnen, t-shirt och en jacka. Tänka sig. Idag, tisdag, blir det lugnt. Har städat lite, lite smått börjat packa inför flytten (jäklar vad med skräp man har liggandes) och nu passar jag på att njuta av solen. Christoffer som är på Gotland i veckan får inte komma hem brunare än mig, icke sa nicke. Tänk på det nu, sötnos.

Årets första dopp blev av i söndags. Jag och far åkte in för ett snabbbad. Höll på att dö efter jobbet, var så varmt. Riktigt skönt var det i vattnet i alla fall. Eller ja, vi begöver ju inte överdriva. Det var lite kallt, men skönt.

Nä nu ska jag ut i solen igen. Tänk va varmt det är =)

//Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0