Suomi

Sitter här i Suomi-land och skriver lite. Bredvid mig har jag en söt liten Thomas som är lite lagom trött efter en dag i Tammerfors. =) Själv gjorde man några fynd: en skinjacka, ett linne och ett par brallor, och sen när vi gick in på Carlings var min kusin där så lite rabatt fick jag på en tunika som jag tittat på flera gånger men tyckt att den varit för dyr. Men nu köpte ajg den. =)

Vi har just ätit mat hos min farbror och jag tror att fikat står och väntar på oss just nu. (De har ju tillgång till Internet så därför passar jag på att kolla mail osv;))

Det är stekhett ute så man svettas typ så fort man tar ett steg.
Imorn ska jag å Thomas dra till Haapasari och kolla på lite grymma Bikers & Trikers. (Bilder på det kommer)

Nu - fika: Rabarberpaj och vaniljsås! =)

Ses sen igen när vi kommer hem.

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0