Bättre sent än aldrig!

Asså jag känner mig så dryg som inte skriver så ofta... men det är för att jag nästan aldrig sitter vid datorn längre. Men iaf...

Ikväll var jag i Stockholm med Thomas (mitt lilla hjärtegull). Han var sugen på bio så vi stack till vår underbara huvustad. Han bjöd mig på mat och bio. Det var jättemysigt. Hur underbart som helst. =)
Längtar till midsommar gör jag också eftersom den ska firas hemma hos Thomas. =) Så himla kär i honom om ni inte redan märkt det. ;)

På tisdag nästa vecka åker jag till Finland till min älskade farmor. Förhoppningsvis kan Thomas också följa med om han får ledigt vill säga.

Erika, jag håller fullkomligt med att vi måste styra upp grillningen. Är samma datum som vi pratade om tidgare fortfarande aktuellt? För vi kan iaf fortfarande vara hos mig. =)

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Erika

jag vet inte om det datumet e så jättebra, ska va långt ut på landet (låååångt ut på landet) så kan bli rätt sent innan jag hinner hem :S och jag ska upp tidigt å jobba på måndan :/ men va sägs om i juli någon gång? :P

2009-06-16 @ 18:23:03
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0