Söndag

Idag har det varit en helt okej dag. Vaknade brevid Thomas och var lite seg efter gårdagen. =)
Mamma har precis haft ljusparty och Thomas kära mor, Maggan, å hennes kompis Eva va här och köpte lite prylar. En glad överraskning var att Thomas kom med dem fast han egentligen skulle komma senare för han skulle spela fotboll. Kan ju berätta att jag sken upp när jag hörde hans röst säga: "Hej Rebeckas mamma" i hallen när han kom. =) Min underbaring! <3
Imorn jobbar jag mellan 10-17, samma sak på tidsdag. CASH CASH CASH! Augusti kommer bli en bra månad.

Btw så är det bara 26 dagar kvar tills jag fyller 20. Om någon undrar vad jag önskar mig så vet jag inte. Suprise me! ;) Dagen efter min födelsedag blir det förmodligen en liten trip till Vintrosa med Tori och Madde och deras gäng. Handboll är vad som står på det schemat. Typ som Åhus fast lite roligare och bara över dagen. Jag kommer förmodligen inte vara så jättepigg den dagen men jag kommer nog ha grymt roligt. Thomas sa nämligen att han också skulle följa med då i så fall. =)

Nu väntar jag bara på att Thomas och pappa ska komma hem från fisketuren. De smet iväg när vi tjejer satt och luktade på alla ljusen.

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0